Visning på förlossningen/BB.

I onsdags var vi förresten i Nyköping, på deras visning av förlossningsavdelningen och BB.

Jag är nöjd, fick svar på mina frågor och är nöjd med lokalerna. Alla rum hade olika färger (hoppas det rosa är ledigt när vi ska in), och alla har badkar. Det är ett måste för mig då jag verkligen vill bada i början.. Sen blir det bara lustgas, men om det blir VÄLDIGT utdraget så får det bli en ryggbedövning så man orkar.

Det enda jag är mindre nöjd med är BB. Att man ev kommer få dela rum med någon annan. Men men, jag kommer åka hem så fort man får ändå, bara bebis mår bra så.
Vill inte va där i onödan, åker hellre hem där man kan slappna av, och sen in igen för läkarundersökning och provtagning..

 

 



Kommentarer
Annika

Hej! Vad spännande med besök på BB+ förlossning, jag antar att det ser lite annorlunda ut idag mot när vi fick Simon för 19 år sedan, Du måste ju stanna så vi hinner hälsa på BB.

Krya på dej nu och låta D ta hand om dej nu.

Kram Annika

2012-05-11 @ 17:38:02
EM

Ser ut som Säters rättspsyk på bilden.

2012-05-12 @ 14:27:41
Anneh

EM: HAHA! Ja du verkar ju bekant med det stället, tur att nån har koll ;)

2012-05-12 @ 16:04:41
CP

Där satte du nålen i ögat på husse hahahahahaha...dagens bästa!!!!

2012-05-12 @ 20:29:24
Anneh

CP: what to do, what to do :D

2012-05-12 @ 20:56:07
M

Vilken tokrolig kvick konversation!

2012-05-15 @ 14:34:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0