Från början..

Vi fick reda på att jag var gravid i mitten/slutet av november. Då var det inte alls långt kvar till våran Thailandsresa. Typiskt! 

Inga singha i solstolen för mig inte! Men det gjorde inget, och resan var kanonbra! Förutom alla ryssar jag ville strypa varje dag, men det är en helt annan historia ;)
 
Gravid var jag! Och fyyy så jag mådde! Illamående from hell, det hade jag garanterat inte med Agnes.
D började redan nu pika om att det var två, men jag viftade bort det och sa att allt är värre andra graviditeten, det säger ju aaaalla.
 
Sen var jag på ultraljud, och se på fan, det ÄR två.
Kan ju säga att vi blev chockade.
 
Vad gör man nu?? Flytt, bilbyte, ny vagn.. Fy det ser jag inte fram emot..
 
Men, förhoppningsvis går graviditeten bra, och båda klarar sig hela vägen.
 
Tvåäggstvillingar är det <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0