Måndag

Det har varit riktigt varmt, soligt och fint idag!
Satt ute i solen och åt frukost, sen hade jag massa annat för mig.

Har tvättat flera maskiner idag, och bäddat rent i sängen. Packat undan lite kläder och sånt som inte kommer användas innan flytten nästa vecka.
Dammsugit i sovrummet.. Putsat alla fönster. Hunnit med en hel del!

D kom hem vid 14 tiden, skönt det! Kanske inte lika skönt att klockan ringer 02:45 imorgon och ev på onsdag. (som den gjorde idag..) sen är han förhoppningsvis ledig tors-sön.
Då ska vi verkligen gå igenom det sista, och kasta lite mer grejer.

Sen kommer han inte hem förän på torsdag e.m. Nycklarna till nya lägenheten hämtar jag på onsdagen, och flyttar över lite lätta grejer som jag kan ha i bilen. Sen riktig flytt på torsdag kväll, städa massor, och besiktning på fredagen. OM jag nu kan boka om den, i dagsläget är det tors 15.30, och det går ju INTE. Men det ska nog gå bra.

Sen ska vi till ikea på lördagen, ser såååå fram emot det! Kommer dock inte bli lika kul att packa upp och skruva ihop allt :(

Men det blir bra när det är klart!

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0