Hejdå lilltånagel!

Haha, hur fan lyckas man..? Råkade sparka in lilltån i väggen när jag var påväg in till badrummet..

Sååå nu har jag ingen nagel på tån alls. Den hängde lite på trekvart och blodet sprutade, så jag var tvungen att dra bort den.

Hoppas den växer ut fort.. Och tur att jag är hemma sjukskriven, gjorde galet ont med skor på sig idag!

Det är förresten ischias jag har problem med. Riktigt jobbigt. Det gör såå ont, och ibland "fastnar" jag på vissa ställen, det gör så ont så jag inte kan ta mig därifrån. Har fastnat halvvägs ur bilen, sittandes på sängkanten, och, senast nu idag, på badrumsgolvet. Tog 20min innan jag kom därifrån :/

Ska ringa läkaren på mvc, måste förlänga min sjukskrivning med en vecka, sen går jag på graviditetspenning och slipper tänka på sånt :) tänkte först jobba den sista veckan, men vågar inte ifall jag skulle "fastna" nånstans på jobbet, lite svårt att be nån om hjälp..



Kommentarer
M

Du stackaren! Räckte det inte med allt ryggont?

2012-05-16 @ 22:17:08
Anneh

Jag har inte ont i ryggen, jag har ont i svanskotan, som strålar ut i låret, ischias.. Det är stor skillnad..

2012-05-16 @ 23:01:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0