Veckan

Har jobbat hela veckan, så imorgon är jag ledig! Dock ska jag jobba lör-sön..

Förhoppningsvis blir det bra väder imorgon, det har varit kanonfint idag. Då blir det en riktig långpromenad, sen en sväng till solariet. Var där i tisdags, det var skönt :)

Dessutom kommer D hem idag, han har vägarna förbi, så jag ska hämta upp honom sen.. Woho!

Annars är allt bra, inget speciellt har hänt. Det som jag trodde var foglossning har försvunnit helt. Sköönt!

Dessutom, imorgon är det bara en vecka kvar till ultraljudet!

Längtaaarrrr!



Kommentarer
CP

Vi ser fram emot nästa ultraljudsbild :) weeeeiiiii

2012-03-01 @ 17:23:10
M

Jag längtar också efter nästa ultraljudsbild!

Här är vädret "öppna fönster-aktigt" helt suverent, våraktigt, varmt.

Bra att fogsmärtorna är borta!

2012-03-03 @ 12:06:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0