Uppe innan tuppen!

Godmorgon!
Woho, igår kom äntligen D hem! Såå skönt! Så vi var och åt på Krilles, sen åkte vi hem och toksomnade! Haha!
Och jag är som vanligt pigg & vaken, vaknade 04.45..

Idag ska vi visa våran lgh för dom som ska flytta in efter oss. Så vi ska försöka hinna röja upp lite innan. Men det mesta har jag hunnit göra i veckan som var. Sorterat och kastat sjukt mycket saker. Tyckte vi slängde mycket när vi flyttade hit, men tydligen inte. Det kommer bli en lätt flytt det här känns det som :)

Förresten, måste berätta en kul sak som hände igår. D låg och puffade/tryckte på min mage igår kväll, och han fick några rejäla sparkar tillbaka! Nån ville inte bli störd där inne ;)


Kommentarer
M

Härligt med sparkar! D måste ha kippat andan då!

2012-03-24 @ 12:03:52
anneh

M: Haha, nääe inte precis.. Han har kunnat känna lika länge som jag..

2012-03-24 @ 21:15:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0