Rensar..

Då var man ensam hemma den här veckan igen. D åkte iväg på jobb idag, tråkigt att åka på en söndag tycker jag. Men men, det har varit en bra helg! Han kommer hem på fredag igen, veckan kommer nog gå skapligt fort.

Jag håller på att rensar igenom och kastar massor av saker inför flytten. Förrådet har vi gått igenom redan, skönt! Denna gången ska vi köpa några nya möbler, det skulle vi gjort när vi flyttade hit i september, men då vi inte trivts här från början så blev det aldrig av.

Den här lägenheten var ju bara en "mellanlandning" eller vad man ska kalla det. Ingen av oss har brytt sig riktigt, många av kartongerna står fortfarande ouppackade. Så soffan och soffbordet ska vi kasta ut redan nästa helg, orkar inte ha det kvar tills strax innan flytten då ingen ändå sitter där.

Tanken är väl att förbereda och göra färdigt så mycket det går tidigt, då jag eventuellt inte kommer kunna vara så delaktig i flytten.. Och D jobbar ju som han gör.. Så det blir nog kanonbra!

Väldigt rörigt inlägg, men det får duga! Ska fortsätta rensa nu, så får jag uppdatera igen nån annan gång!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0