Onsdag

Idag var vi som sagt på ikea, vi var där precis vid 10 när det öppnade, så det var lugnt och skönt. Ingen av oss fick damp, vilket vi brukar få på ikea ;)

Ingenting fick vi med oss heller, för ovanlighetens skull. Eller nu ljög jag faktiskt! Vi handlade för hela 29kr! En burk som jag kan ha kaffe i. Den förra var inte bra då kaffet fick konstig smak av den. Hihi!

Sen hämtade vi ut gratis babyboxar, som jag visade i ett tidigare inlägg. Fick åka igenom halva sthlm för den ena känns det som. Den var slut överallt!

Sen blev det bråttom hem, det skulle komma folk och hämta bl.a utemöblerna och ett gammalt tvspel. Alla nöjda & glada!

Sen gick luften ur mig helt, så D fick hämta en kebabrulle åt mig. Den satt inte helt fel! ;)

Nu blir det sängen och försöka sova lite, jobbar 07-21 imorgon.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0