För tidigt..

Det värsta med att somna runt 20-tiden, det är att man vaknar så tidigt! Min dygnsrytm har blivit helt störd..

Vaknade kvart över 5, det är inte okej! Jag börjar ju inte jobba förän 12 idag, vill ju ha sovmorgon!

Och imorgon är det dags för ultraljud, blir bara mer och mer nervös. Jag vet ju att det är nåt levande där inne, hörde den senast igår.

Men jag känner inget! Kan det bero på att man ev har moderkakan i framvägg? Eller är fostret för litet? Tillväxthämmat? Kromosomfel? Så att den inte orkar sparka så hårt?

Ähhh det är så mycket tankar som snurrar runt, allt är säkert okej. Har tid imorgon bitti kl 9, så 8.45 har jag säkert fått psykbryt.

Nu ska jag försöka sova en stund, vilket inte lär gå. Kl 10 ska jag åka och skriva kontrakt på nya lägenheten, sen blir det jobb till 21. Så dagen kommer gå fort, som tur är!

Vecka 20 idag förresten!



Kommentarer
EM

Är väl ingen bebis expert men tror du skulle känna om nått år fel.

Allt kommer att var helt ok.

2012-03-08 @ 11:54:02
CP

Jag tror oxå att allt kommer att vara som det ska :)

2012-03-08 @ 17:03:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0