20 mars

Usch, vaknade upp imorse med knallröda ögon och helt täppt i näsan. Inte okej! Skönt att vara ledig idag iallafall!

Men inte kan det väl vara pollen ute redan? Kanske ska kolla upp med en läkare om vilka allergitabletter jag får äta, står ju så olika överallt..

Men men! Igår åkte D iväg igen, andra veckan på rad han blir borta nu. Men nästa vecka är han helt ledig iaf, det ska bli skönt!

Så jag har packat och plockat lite igen, igår var det köksgrejer som packades ner, lyckades fylla 2 kartonger iallafall!

Och så deklarerade jag igår kväll också, skönt att ha det gjort, så det inte glöms bort.

Har skickat in massa papper till FK också, inkomstutredning och ansökan om graviditetspenning. Hoppas allt blir godkänt så man slipper massa krångel. Om allt går som planerat så ska jag bara jobba maj ut. Vore kalas!

Nej nu blir det nog lite frukost och en dusch!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0