Tur med vädret!

Då var ännu en helg snart över.

Igår var vi på Gatebil på Mantorp, och vi hade en riktig tur med vädret kan man säga!
Vi åkte hemifrån vid 8, och när vi åkt en bit så började det självklart att regna, och till slut så ÖSTE det ner. Självklart!
Sen kom vi fram och regnet lugnade sig lite, för att, efter att vi varit där i 20 min, avta helt. Sen kikade solen fram ett tag på eftermiddagen.
Riktigt skönt! Mycket fina bilar, och kul att se bankörningen.

Sen åkte vi hem, och åt på donken påvägen. Alla var helt slut. Det blev en powernap på en timme, sen åkte vi ner till hamnen, det var en stort evenemang där igår, det märktes kan man säga! 5000 sålda biljetter, och det var verkligen folk överallt :) Så vi knatade runt där nån timme.

Sent i säng, ont i fötterna efter att ha gått några mil under dagen. Men det var det värt!

Då är det bara ladda upp för Power Meet i Västerås om 3 veckor.

Tror nog det är bäst att ha en packad BB väska med sig då, utifall att ;)


Kommentarer
CP

Vad finns i BB-väskan? :)

Svar: Ingenting än så länge då jag inte packat nån..? Haha!
Anneh

2012-06-17 @ 14:50:04
CP

Vad finns i BB-väskan? :)

Svar: Inget då jag inte packat nån.. Haha :)
Anneh

2012-06-18 @ 06:41:07
CP

Vad finns i BB-väskan då? :)

Svar: Det här är 3e gången du frågar? Det finns inget i den då jag inte packat nån?
Anneh

2012-06-18 @ 15:43:33
CP

Va fan, jag trodde d va nå fel när inte kommentaren kom med, så jag skrev igen...sen efteråt fråga jag dig på fb hahahaha

Svar: Har kollat med blogg.se, och efter att dom har gjort om så publiceras inte kommentarer som misstänks som spam direkt, utan jag måste godkänna.. Men även om jag godkänt så vette fan om dom syns. Haha!
Anneh

2012-06-19 @ 11:10:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0