Fredag

Då har man skjutsat K till tåget hem till Karlskrona. Känns tomt nu när man har haft sällskap dygnet runt i en hel vecka. Lyxigt!

Men idag kommer D hem, så jag är bara själv några timmar, så jag har passat på att ta ett långt bad, diska och dammsuga.

Vi ska ev i väg och handla lite idag, vi ska köpa en sovrumstv, och så ska jag kolla om jag hittar nån sorts hängare till balkongen, så jag kan hänga upp mina blomlådor.
Räcket är ju inte rakt, utan mer böjt (hur ska man förklara?), så vi får se om man hittar nåt som passar.
Badrumsmatta ska jag ha en också.

Får se om vi åker en sväng förbi ikea igen också, det är lite småsaker som behövs, och ett skrivbord + stol. Vi skulle först inte ha ett, men sen kom vi fram till att det behövs nog ändå :)

Och så måste jag bara skriva att det är så SKÖNT att äntligen ha flyttat ifrån den där lilla lägenheten som man knappt kunde röra sig i. Synd bara att vi blev kvar såpass länge i den ändå :(

Nej nu ska jag bära upp lite tomma flyttkartonger från lilla rummet till förrådet, så man får iordning där också! Just nu är det fullt av flyttkartonger, och all kartong från möblerna (har inte tagit tag i det och kört iväg till tippen än), och så ligger gamla bäddmadrassen där som en korv. Ska också till tippen.

Men snart så blir det ordning! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0