Måndag

Då var det måndag igen, och solen skiner för en gångs skull.
Har precis ätit frukost (lunch?) och satt på en tvättmaskin, ska sätta mig i solen med en kopp kaffe och göra ingenting ett tag.
 
Blev så glad för ett tag sen, då en bilnyckel har varit på vift några veckor. Men den kom fram, och det var inte jag som hade förlagt den som jag trodde, utan den låg i Ds jobbväska. Hääärligt! 
 
Annars är allt bra, helgen har varit kanon, har knappt varit hemma nånting mer än för att sova och duscha :)
 
Så nu sitter jag och väntar på smsavier, vill ha den där toningsfilmen jag beställde för en vecka sen. Ska bli kul att se om vi lyckas eller får psykbryt på den ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0