Fullt upp

Lite dåligt med inlägg senaste tiden märker jag. Men då bloggappen fortfarande ite funkar så är det inte lika lätt att slänga in ett inlägg. :(
 
Men men, här händer det inte nåt särskilt. Vardagarna är sig lika, och på helgerna är vi knappt hemma. Helgen som var, då var vi på streetrace till 5 på morgonen, sen hem, sova nån timme, upp och iväg igen och hitta på nåt annat. Skönt att göra nåt!
 
Annars händer inget speciellt, vill ha ut bebis nuuu, men h*n verkar inte hålla med mig ;)
Tänkte ta en låååång cykeltur imorgon om vädret tillåter, ska även köpa mig ett par sandaler, fötterna har svullnat lite, så jag har ingen lust att tränga ner dom i ett par skor längre. Får se om jag hittar några snygga.
 
Annars är allt kanonbra, som vaaanligt! Inga konstigheter.
 
Ska försöka att uppdatera lite oftare!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0