Vintervitt..

Inatt kom det ännu mer snö, så nu har vi typ 20-25cm..?
Visst, det är fint och det blir ljusare, men det ska ju va så jääävla svårt att ploga! Det var ju kaos igår!? Blää

Har iaf jobbat 7-11 idag, bytte eftermiddagen igår mot morgon idag, då jag skulle iväg på ultraljudet igår.

Är i vecka 12+5 idag, tiden går fort tycker jag, men den kommer nog gå ännu fortare när lill*n väl är här!

Vi kommer inte ta reda på könet, då det är som att veta vad man får i julklapp.. Det ska vara en överraskning!

Har börjat kika lite på barnvagn och sånt, det är ju såå svårt att välja! Men tror att jag har gjort mitt val iaf, så det blir nog bra!

Nej nu ska jag ta tag i mount tvätthög, uppdaterar nån annan gång :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0