Trött!

Har varit trött nu i 2 dagar, bara legat i sängen och knappt kommit upp.

Jag var iaf och lämnade min bil på verkstan idag för att kolla ett fel, men det var ingen fara, det är bara tuta o köra! :)

Sen skulle jag åka och ombesiktiga den andra bilen, men det blev inget. Får ta det på måndag istället då jag ändå ska på läkarbesök.

Sen dess har jag inte gjort ett skit, så jag tog mig i kragen och hoppade in i duschen för ett tag sen. Känner mig helt ny!

Väntar på att D ska komma hem, då blir det middag och bums i säng. Jobbar i helgen, ser faktiskt inte fram emot det, då jag mår som jag gör. Vill sova dygnet runt, men orkar inte! Helt sjukt..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0