Ledig helg

Har varit ledig den här helgen, och det behövdes kan man säga! Vila upp sig lite..
Och eftersom D blir borta hela nästa vecka så är det skönt att hinna umgås lite. Hinner ju inte med det så mycket på vardagarna då vi jobbar så olika tider.

Igår var vi iväg en sväng till stan, hittade inget vettigt förutom matlådor. Så det köpte jag.

Har börjat fundera och kika lite på barnvagn.. Tänkte beställa i april nån gång, kan ju vara lång leveranstid på vissa modeller.
Men jag tror att jag vet redan vilken jag vill ha, och vilken färg också. Ska bara åka till en butik och provköra och kolla hur mycket plats den tar i bilen.
Babyskydd med bas till bilen har vi redan ordnat, och en spjälsäng har vi också. Mycket saker att tänka på!
Måste nog skriva en lista så småningom, så man inte glömmer nåt viktigt.

Annars är allt bara bra här!
Kan inte ha mina vanliga jeans längre, så jag måste ha jeans med hööög mudd. Riktigt heta! NOOOT.

Sköna är dom iaf.

Nej nu ska jag nog ta en svängom med dammsugaren ser jag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0