Helgen

Då var det måndag IGEN, tiden bara flyger fram, alldeles för fort! Denna veckan är D borta, så nu dansar jag på bordet. Haha nej då.

Var och åt på O'learys i lördags, det kommer nog dröja läääänge till nästa gång!

Vi var så hungriga så vi beställde in både nacho chips med olika dippar OCH mozarella sticks innan maten.. Sen varsin hamburgare på det. Och dom är inte små.. Med deras underbara pommes! Massor av cola till. Haha sen mosade vi i oss tills ögonen gick i kors. Helt galet. Såg avsparken på fotbollen, sen pallade vi inte mer, och jag höll på att somna. I bilen på vägen hem började jag skaka som en dåre och kallsvettas.. Åkte i 150 hela vägen hem, bums i säng, somnade direkt, vaknade och gick upp 6 på morgonen på söndagen, pigg som aldrig förr! Haha fy fan vad jag hatade mig själv! Ska ALDRIG MER mosa i mig så mycket mat!

SÅ OVÄRT!

Så i söndags åkte vi ut till garaget och luftade bromsarna, det blev inte bra gången innan, men nu blev det kanon, självklart för att jag hjälpte till! ;)

Sen grillade vi korv i solen, såå mysigt! Känns verkligen som att våren är på gång nu! Det behövs, går alltid i ide över vintern..



Kommentarer
CP

Hahahaha...ibland är man så jävla dum o frossar så där...tur att du inte låg med magvärk hela natten sen!

2012-02-27 @ 19:12:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0