Onsdag

Var ju på återbesök igår för att ta bort häftstiften från magen, och det gick bra :)
Fick beröm av barnmorskorna, det va tydligen länge sen dom såg ett så fint snitt, inte ett enda blåmärke eller liknande. Det hade läkt superfint.

Härligt också att dom kom ihåg oss från dagen när Agnes föddes!
Mycket kan man säga om vården, men vilken grym personal vi hade. Vi gick nog igenom alla skift, och alla var underbara.

Speciellt läkaren, henne fastnade jag för. Rakt på sak och ärlig. Hon försökte ju övertala mig om EDA, men jag stod på mig och sa nej, då jag ville klara mig på lustgasen, men ringde på henne 30min senare och bönade om EDA. Då skrattade hon ;)

Idag ska vi iväg på läkarbesök igen, D's tur. Imorgon socialnämnden för pappersskrivning, och fredag BVC. Mycket besök, lite halvjobbigt att åka fram och tillbaka hela tiden, men snart slipper vi det..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0