Måndag

Idag har det varit lite svalare ute, skönt! Framför allt inte soligt iallafall.

Det blir så himla varmt i lägenheten, trots att vi har balkongdörren öppen och markisen nere så solen inte kan skina in.

Vi var på barnvagnspromenad igår kväll, och när vi var halvvägs hemma så börjar det SJÄLVKLART spöregna, och jag är ju inte direkt nån maratonlöpare efter snittet haha! Så jag knatade på så fort jag kunde och skrattade hela vägen hem så jag var tvungen att lägga händerna på magen då det va så obehagligt att skratta så mycket. Såå typiskt!

Imorgon blir det återbesök till Nyköping, dock är det inte Agnes som ska dit utan jag (fast hon följer ju med). Ska ta bort dom snygga häftstiften från snittet. Skönt att slippa dom! D tycker dom är så obehagliga och gnäller lite när han ska byta omläggningen ;) hihi

Sen på torsdag blir det ett besök hos socialnämnden (socialtjänsten?). Haha usch vad hemskt det låter!!

Men det är inte så illa, det är bara faderskap det gäller ;) Man ska skriva på lite papper så att D står som pappa och att vi har gemensam vårdnad om Agnes. Tydligen sker sånt automatiskt bara om man är gifta.

Annars är allt bara bra med oss!



Kommentarer
CP

Fan jag smälter varje gång jag ser en bild på Agnes <3 Puss o krama henne massor från mig <3

2012-08-20 @ 19:07:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0