Agnes

Har ju helt glömt bort att jag har en blogg också!

Men nu är iallafall lilla Agnes här, hon föddes 12/8 kl 08.01 med akut kejsarsnitt. 4090gr och 51cm. Stadig tös!

Allt har gått bra, och alla mår bra.

Vi åkte hem den 14/8, så nu har vi landat lite här hemma.

Vi var på återbesök idag, det gick bra och hon fick godkänt!

Det gjordes hörseltest, ögonen kollades, vikten (3950gr), det klämdes och kändes på höfter och leder. Gulsot hade hon inte det minsta.

Dock skulle hon självklart göra premiärbajsen när vi kliver ur hissen på avdelningen, så det var bara sanera både bebis och bilstol.

Både D och jag blev lite halvsvettiga då vi glömde skötväskan i bilen och hade återbesökstid precis när vi kom, och personalen hade massor att göra..

Typiskt!

En bild på korven i pappas knä <3



Kommentarer
Malin

Grattis till tösen!! :-) kraam

2012-08-16 @ 14:16:24
M

Jag vill bara mumsa den där sockersöta underbara bäbisen! Jag är helt såld!

2012-08-17 @ 23:47:45
Anonym

Du gjorge din premiär på doktorns mage när du klämdes och undersöktes!

2012-08-17 @ 23:50:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0