Städdag!

Eftersom jag inte kan vara ute idag passar jag på att städa medans D är och håller på med inredningen till nya lastbilen..

Har dammsugit madrasserna, bäddat rent, dammsugit, torkat damm, skurat golv, tvättat 3 maskiner tvätt (den håller än så länge, fast att den låter döende), plockat i och ur diskmaskinen..
Bytte även ut dubbelduntäcket mot 2 tunnare, det är lite för varmt för det tjocka ;)

Så nu känns det rent och pollenfritt här hemma. Men jag känner att jag måste börja ta det lugnare, kan inte hålla samma adhdtempo som förut, och så måste jag inse att jag inte kan göra allt samtidigt, får obehagliga sammandragningar..

Är ledig imorgon, då ska jag åka och handla på Ica Maxi.

Ska förresten till barnmorskan på onsdag. Blir väl samma saker som sist antar jag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0