Less

Är sååå less på en i min bekantskapskrets. Hon ska också ha barn, dock osäker på när.

Hon har så jävla stort bekräftelsebehov, pratar bara om sig själv, om hur synd det är om henne som har ont, blablabla. Hon ringer t.o.m in till förlossningen för att hon har lite huvudvärk? Vad ska dom göra åt det?

Är så less så jag bara vill strypa henne ibland. Men bara för att hon är gravid ska hela världen kretsa kring henne.

Själv har jag ingen lust att prata om min graviditet med folk man träffar. Alla frågar ju ändå bara hur man mår och när det är dags och att jag fortfarande är såååå liten. Och så undrar folk hur jag fortfarande kan orka jobba med det jag gör.

Jo jag mår BRA som vanligt, känner mig så ogravid man kan, det är lite mer än 3 månader kvar, och jag är glad att jag inte fått så stor mage ÄN, för då kan jag jobba, vilket jag ska göra en månad till, trots att jag säkert kan jobba enda till slutet, men det har jag inte lust med då vi ska flytta och jag kommer ha annat för mig.

Så om ni verkligen vill fråga nåt, så fråga inte hur jag mår, för jag mår bra!

Gnälligt inlägg ja, men det fick bli så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0