2 april

Det blev ingen powerwalk idag som jag hade planerat, det blåste för mycket för att det skulle vara skönt.

Så jag har hållt mig inne idag, förutom en sväng till affären för handling, och så postade jag brevet till FK.

Pratade även med dom idag, och dom hade inte börjat kolla på mina papper ännu, men dom hade fått in allting iallafall. Handläggningstiden är 30 dagar på havandeskapspenning, men det vore kul att veta så fort som möjligt om min ansökan blir godkänd.. Om den blir det så jobbar jag ju bara maj ut :) Sen blir det flytt, och efter det kan jag bara gå hemma och boa. Kommer bli skitbra!

Sen så har jag även ringt och bokat besiktning av den här lägenheten, 31maj blev det. Och så har jag sagt upp elen också, och gjort adressändringar.

Går inte tiden fruktansvärt fort? Jag tycker det iallafall..

Nej nu ska jag börja med middagen, korv stroganoff idag. Blir många matlådor nu när jag är själv igen, haha!

Ha en riktigt bra dag alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0