Update!

Har faktiskt helt glömt bort bloggen! Har haft så mycket att göra sista tiden :)

Men nu har vi iallafall flyttat färdigt! Och än så länge trivs vi riktigt bra. Jag har bara 2min till jobbet, riktigt skönt!
Vi flyttade till en 2a, det är det enda som är lite tråkigt, då vi egentligen ville ha en 3a. Men det funkar nog ett tag :)

Nu när det är så nära till jobbet så blir det myycket jobb. Jobbade extra hela helgen, fre-lör 07-21, sen sön 7-16. Och sen var det helt plötsligt ny vecka och ännu mer jobb. Men är ledig på fredag iallafall, då kommer D hem från skåne. Sen jobbar jag lite extra i helgen, men bara 7-11 lör-sön. Härligt!
Måste hålla lite koll på mina timmar, får bara jobba extra 17 timmar till den här månaden, sen är det stopp. Haha!

Funderar på att skaffa katt också, har beslutsångest bara om vad det ska vara för sort.. Vill nog ha en norsk skogskatt, ragdoll eller en helig birma. Vi får se vad det blir!

Nä, nu ska jag ta och göra mig i ordning, börjar jobba 12, slutar 21. Hoppas bara det slutar regna, det är ju så himla tråkigt väder idag!

Vad har DU för planer för idag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0