Talking to the moon..

Jahapp, kom hem från jobbet för ett tag sen..
Känns tråkigt att sluta jobbet och veta att det inte är någon hemma. D är iväg och jobbar, kommer inte hem förän imorgon. Förhoppningsvis.

Blåser ute gör det också. Inte rart alls! Var nästan omöjligt att cykla idag, det tog bra mycket länge tid än vad de brukar göra. Men det gick bra ändå :)

Så just nu ligger jag i sängen och har galet tråkigt. Ska väl försöka sova lite, men det är svårt när man inte är trött, och dessutom är ensam. Ska väl läsa några tidningar tills ögonen går i kors ;)

Är ledig imorgon, så det ska bli skönt. Ska dock in på en utbildning som är mellan 8-11. Det är bra, då kommer man upp skapligt, så man inte sover bort hela dagen.

Annars har det nog inte hänt nåt speciellt, as usual. Skönt det!
Det är så skönt att bara ta det lugnt, och passa på att umgås med D så mycket som möjligt, nu när jag har nytt schema.

Har helt tröttnat på att springa ute på krogen/hemmafester varje helg.
Har nog inte druckit sen typ veckan efter midsommar? Nåt sånt? Haha, booring tänker ni, men FÖRJÄVLA SKÖNT säger jag ;D Är inte ens lite sugen faktiskt. Har nog blivit gammal!

Kanske är dags att skaffa villa & vovve? Volvo har vi ju redan.. TSSS!

Haha, nä nu börjar jag nog bli lite trött ändå! Dags att stänga av den här och läsa skvallertidningar istället.



Kommentarer
CP

Spara alla tidningar till mig sen... <3

2011-09-14 @ 03:27:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0