Nattur i stan

Slutade ju jobba kl 21 igår, så vi åkte en sväng till donken efter det, blev så galet sugen på bigmac! Haha!
Efter det så fick vi nåt ryck och åkte in till stan, cruisa runt lite och kollade på folk.
Åkte sen ut till Värtahamnen, men där låg det inga båtar :(

Vi var nog inte hemma förän klockan var närmare halv 2 på natten? På en tisdag! Galet. Somnade redan i bilen på vägen hem. När vi kom hem så blev det bums i säng, och typ 15min efter att jag somnat så blev jag väckt av att D dödar en mygga med en tidning, så jag får halvt hjärtattack och blir skitsur för att han väckte mig, haha!

Aja, det var kul att åka en sväng i stan. Jag blir (nuförtiden) astrött så fort jag sätter mig i en bil. Spelar ingen roll om det är mitt på dagen eller på natten, kan somna ändå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0