Långledigt!

Ojoj, dåligt med uppdateringar igen.
Har varit ledig fre-mån, så det har varit sköönt! Jobbade kväll igår, och så är jag ledig idag också!
Har mest gjort ingenting, sovit ikapp lite.

Blev lite festligheter i lördags då en vän fyllde 30. Mycket sprit & lakritsshots! Mums!
Och jag som egentligen hatar lakrits?
Så i söndags blev det pizza hemkört till dörren! Inte helt fel! Gick nog inte utanför dörren en enda gång i söndags.. HEHE! Men det var faktiskt synd om mig ;)

Beställde nya gardiner också, som kom i fredags(?), så dom har jag hängt upp. Behövs bara gardiner till köket nu, men har inte hittat några snygga än.
Här är förresten en bild på dom i vardagsrummet:

 

Dom passade in mycket bättre än jag trodde. Dom är inte vita utan grå, så jag är väldigt nöjd.

Idag har jag varit inne på jobbet och snackat skit fast att jag är ledig, och så har jag gjort pannbiffar och köttfärssås och fryst in. Smidigt att bara ta fram.

Annars inget speciellt, tröttheten håller fortfarande ett stadigt grepp om mig, börjar bli less nu..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0