@ home

Kom hem från jobbet för en timme sen ungefär, jobbade 7-11.. Så jag har hunnit äta lunch och så :) Ska tillbaka igen vid 15 på möte, sen jobbar jag 16-21 också.

Var hemma från jobbet igår då jag hade sån hemsk migrän. USCH! Inte kul alls.

Beställde nyss 2par nya jeans, kan behövas. Ett par Fornarina och ett par Tiger of sweden. Typ bara dom märkena jag köper, och Miss sixty. Ska kolla om jag hittar några snygga såna också.

Annars har det vl inte hänt nåt speciellt, har nytt schema igen på jobbet, sköönt! Så nu jobbet jag bara heldagar, inga mer korta pass, om jag inte jobbar extra vill säga. :)

Nu blir det powernap innan det är dags att dra till jobbet igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0