Räkningar..

Fick lön idag, så jag sitter och betalar varenda liten räkning. Alltid lika kul!

Funderade lite. Fick en räkning, 10kr skulle man betala in. Trängselskatt. Men alltså.. Kostar den inte mer att skicka den där jävla räkningen på 10kr än vad dom tjänar in?

Annars om man beställer något på nån webshop brukar dom ju ha faktureringsavgift på ca 29kr..



Annars så har jag jobbat idag. Eller aa, har jobbat varje dag nu sen den 20e. Så det är exakt 7 dagar. Nu är det bara fre-lör-sön-mån kvar. Ledig tisdag, men då är det halkbana. Jobbar sen ons-tors. SEEEN HELG!

Kompade faktiskt 4 timmar nu på lördag, så jag kan dra till stan ett tag. Behöver komma ifrån lite. Jag börjar bli lite småseg, somnar 9 på kvällen med datorn i knät. Så det behövs.
Så förhoppningsvis hittar jag nåt fint :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0