Ledig!

Godmorgon!
Klockan är snart 8, och jag har varit vaken sen kvart över 7 ungefär. D gick upp då ungefär, och skulle dra iväg till Dalarna en sväng. Så jag kan ju inte somna om nu när jag varit upp ett tag :P

Igår jobbade jag 07-21, och det var en lååång dag. En sjuk på morgonen, så det var halvstressigt. Men så var det 2 som var sjuka på kvällen, och inte fanns det vikarier. Så då fick vi jobba på! Det gick till slut ganska bra, men fick korta ner tiden hos en del.
Så jag var helt slut igår kan jag ju säga iallafall. Somnade ganska snabbt, i soffan dessutom.

Vaknade förut med en helt konstigt känsla, det kändes som att jag var rejält bakis! Huvudvärk, torr i munnen osv.

Borde nog sovit ett tag till då det här är min enda lediga dag, är inte ledig nästa gång förän nästa fredag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0