Godmorgon!

Vaknade för bara ett litet tag sen, så jag kom precis ur duschen. Börjar inte förän kl 12 idag, så det blev sovmorgon idag! Inte helt fel. Men jag är lika trött ändå, så det spelar ingen roll, haha!
Så idag ska jag jobba en timme, sen är det insulindelegeringsprov mellan 13-15, sen en timme rast, och sen blir det kvällspasset, så jag slutar kl 21.

Annars händer det inte så mycket här. Har fortfarande inte haft tid att få i ordning i lägenheten, haha! Men det är faktiskt inte så mycket som behöver fixas, så jag får ta det nån dag.

Nej nu måste jag göra mig i ordning och äta frukost!



Kommentarer
Anonym

lust att vara med på veckans blogg? :)

http://hannalovisasol.se/2011/october/veckans-blogg-1.html

2011-10-11 @ 11:17:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0