Lista

Jag har insett att min senaste kyss - fick jag imorse

Jag pratar -  inte alls när jag är irriterad.

Jag tycker om - mina fina vänner och D.

Jag avskyr när folk - beter sig som idioter.

Mina närmaste vänner är - en hel del.  

Kärlek är - komplicerat, men underbart.

När jag borstar tänderna - så gör jag det tills jag blöder.

När jag lagar mat - så lagar jag mat?

Det sexigaste yrket är - ett jobb killen gillar. Gärna "uniformsyrke", snickarbyxor, reflexkläder osv.

Jag är rädd för - spindlar, att misslyckas.

Jag är sämst på - att gå upp på morgonen.

Om jag var ett djur skulle jag vara - Säl

Om jag var en insekt skulle jag vara - Myra

Jag kommer alltid att vara - mig själv.

Det finaste som finns - D.

I sommar - ska jag åka bort.

Jag kan inte - ha tålamod.

När jag vill tänka - går jag. Går och går och går tills jag fryser som fan och måste hem.

När jag bakar så bakar jag - det jag blir tillfrågad om att baka.

Min mobiltelefon - Nya SE mini pro..

När jag vaknar på morgonen - Om jag jobbar: Går upp, klär på mig, går på toa, borstar tänderna och går. Ledig: Då vaknar jag inte på morgonen.

Innan jag går och lägger mig - Så MÅSTE jag kolla FB och Wordfeud.

Just nu tänker jag på att - jag är jävligt kissnödig.

Idag har jag - Tvättat och pluggat galet på teorin som jag ska skriva om några dagar.

Ikväll ska jag - Laga mat, plugga, sova.

I morgon kommer jag - övningsköra flera timmar.

Jag vill verkligen - bli klar med det där jävla körkortet vilket jag egentligen inte ens vill ha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0