Ledig fredag..

Är ju ledig fre-lör-sön, och egentligen måndag också, men jobbar extra då. Idag har jag inte fått nånting gjort, gick inte upp ur sängen förän nu, fast att jag vaknade vid 10, och har ändå inte klätt på mig vettiga kläder än. XXL tshirt, hotpants och raggsockor is the shit idag!

Bara bara legat och pluggat hela dagen, men nu får det räcka tycker jag. Har faktiskt tvättat 2 maskiner med tvätt och bäddat rent i sängen också.
Men har faktiskt inte ätit nånting ännu, så jag ska fixa i ordning nånting snart.

Har förresten bokat en kryssning också, så den 9 dec bär det iväg igen på Östersjön! Den här blir nog mycket roligare än den förra också.. :)






Kommentarer
M

Ha så roligt på kryssningen! Du tycks förtjäna lite avkoppling!

2011-11-19 @ 15:05:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0