Ingen tid!

Dåligt med uppdateringar igen, men jag har ingen tid.
Jobbar 24/7 känns det som, har inte varit ledig en hel dag på typ 2 veckor, och är inte det förän om 6 dagar. Bra skit.
Plus att D har sovit borta i veckan, så jag har inte kunnat sova. Helt värdelöst.
Dessutom ser det ut som andra världskriget här hemma, för jag orkar inte bry mg just nu. Har lust att skita i allt och dra täcket över huvudet en vecka eller två.

Har förresten varit på halkkörningen, och har bokat teoriprovet och uppkörningen.
Vilket jag nu i efterhand ångrar galet mycket, då det inte finns nån tid över för att övningsköra. Så det ska jag boka av.

Annars har det inte hänt nåt speciellt tror jag, varje dag är den andra lik nu. Jobba jobba, försöka sova, jobba jobba osv..

Less!


Kommentarer
CP

Hur gick det på halkbanan? Hoppas att det gick bra!

Jag skickar några "peppa-på-dig-kramar" i höstmörkret och hoppas att du känner dig bättre snart!

Kram!

2011-11-15 @ 15:29:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0