Sunkhak..?

Jag tänkte på en sak häromdagen, och det är att jag sitter hellre på den lokala kvarterskrogen, dricker billig öl och äter hamburgare, än att sitta på valfri gormetrestaurang och äta någon fin jävla mat med hela två droppar sås, och ett glas vin kostar 250 spänn.

Haha! Vem skulle säga nej till det? En middag för två à la 3000 spänn? Jo jag. Även om jag blir bjuden. Sitter hellre på en sportbar, dricker min goda öl och äter min hamburgare. Varför? Jo för att det är så mycket godare, och så mycket trevligare!

Får ofta höra att jag inte är som alla andra, men det var väl ingen nyhet?



Kommentarer
CP

Jag håller helt med dig! Det blir så himla stelt på fina restauranger...

2011-05-13 @ 14:22:04
m

Det gör jag också, alltså håller med. Det är så mycket mer avslappnat i kvarterskrogen! Jag fattar inte hur folk vill betala skyhöga summor bara för att besöka ett "fint" ställe där alla vill vara nånting annat än de är! Mysigt, bekant, plånboksvänligt! Det ska det vara!

2011-05-13 @ 22:24:54
Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 02:05:07
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0