Shoppingrunda..

Var i stan idag med D, jag behövde köpa nytt puder och en ny mascara, och så skulle jag kolla om jag hittade nån typ tröja/cardigan..

Det här fick jag med mig iallafall:

Loreal volume million lashes, grym!

 

Puder från isadora.

 

 

Tröja :) Mycket finare i verkligheten, den gör sig inte på bild..

 

D hittade lite kläder inne på MQ & Gant, så det blev en perfekt shoppingrunda, och allt på ca en timme ;)

Sen blev det mat på donken, var helt utsvulten. Hade helt glömt bort att under under dagen.

Nu blir det film, sen sova. Jobbdag imorgon!



Kommentarer
Beställ dina sidor på nätet | Fraktfritt

Snart är hösten över, passa på att köpa nya kvalitets skidor inför skidresan hos Länna Sport - Stockholms Största Sportbutik. Länna Sport har ett stort sortiment av bland annat Twintips, Twintipskidor, Carvingskidor och damskidor, men även skidhjälmar, pjäxor och skidglasögon. Skulle du inte vara intresserad av skidor finns det alltid hockeyklubbor och hockeyskridskor i butiken också. Glöm inte varma workwear kläder för den kommande vargavintern - fraktfritt och enkelt!

2011-09-13 @ 14:38:04
URL: http://www.lannasport.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0