Lista :)

Hur många har du varit riktigt kär i? 3st
Vad tycker du om kärlek? Underbart!
När kramade du någon sist? Ca 1 timme sen.
Saknar du någon speciell person? Nej, inte just nu.
Har du svårt för att bli kär? Japp, riktigt svårt.
Är du singel? Nej, sambo & förlovad.
När fick du senast en komplimang? Idag.


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Usch ja.
Hånglat med nån riktigt ful: Ja usch, och det hade jag förträngt..
Hånglat med fler än 50 pers: Nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja?
Gjort något riktigt dumt? Haha ja.
Gjort något du verkligen ångrar? Det har jag säkert, men kommer inte ihåg något speciellt just nu.
Åkt ambulans? Japp.
Åkt polisbil? Ja, 3 gånger.. Hahaha!
Gjort nåt olagligt? Vem har inte det?
Slagit ner någon? Ja..
Sagt jag älskar dig och menat det? Men SJÄLVKLART! :D
Tar du droger? Neej
Dricker du? Ja? Men inte så himla ofta..
Vilka kläder sover du i? Inga, naked.
Vad hatar du verkligen? Oärlighet och falska människor.
Är du ensam nu? Nä, D ligger och sover bredvid mig.
Vill du gifta dig? Yes!
Vill du ha barn? Absolut :)

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Yes
Pussat någon? Of course!
Köpt någonting? Hmm, cigg & mat från donken!
Sjungit? Japp, i bilen.

 

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? Nej
Bärbar dator? ja
Könssjukdom? Nej, aldrig haft.
Bra kompisar? Ja <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0