It's all about me

Du heter: Anne
Smeknamn: Har inget speciellt förutom älskling och liknande av min kära D.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Ingen.

Beroende av: Min dator, facebook, cigg, telefonen.

Vad tror folk om dig? En del har innan dom träffat mig trott att jag är dryg och elak. Men det är jag ju inte ;)

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, mitt hår och mina råheta sillisar, HAHA!

Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv?
Brukar du skratta för dig själv? Väldigt ofta!

Hur svarar du i mobilen? Det beror på vem det är, är det ett för mig okänt nr svarar jag "Aa det är Anne", annars säger jag "Heej"

Antal timmar sömn inatt: 9

Sov du ensam: Nej verkligen inte

Brukar du komma i tid: Alltid!

Hur känner du dig nu: Lite halvtrött, kommer nog somna snart ;)
Vanligaste färg på dina kläder: Väldigt varierande.. Men svart.

Vad tycker du om fötter: Ingenting alls? Jag är glad att jag har ett par.

Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice & kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23

Är du blyg? När jag var yngre ja, men inte nu.
Sysslar du med någon idrott: Hahaha, näe
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex?

Är du nöjd med ditt liv: Ja, verkligen.

Är du bortskämd: Absolut inte.
Vad gör du i morgon: Vaknar, städar, tvättar, jobbar kväll.

Vad är det värsta du vet? Falska människor.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut.

Vad är det finaste du fått? Min sambo.
En speciell dag du minns: Finns många.

Du samlar på: Minnen.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min älskling.
När grät du senast: Idag, hormoner, haha!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj.. Massor.

Vill du gifta dig: Absolut.
Vill du ha barn: Jaa.

Är du musikalisk? Inte speciellt.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Vitamin well.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Länge sen.

Biter du på naglarna: Nej usch.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0