Helgen..

Då har ännu en helg tagit slut.
Vi har inte gjort något speciellt alls, tagit det lugnt bara.
Jag jobbade kvällspass fre-lör-sön. Det har ju varit så tråkigt väder dom senaste dagarna, men nu är det fint igen.

 

När det ser ut såhär gör det ju inget att jag är ledig nästa helg? Nu har jag jobbat 3 helger i rad, så den här SKA jag vara ledig. jag vet att det kommer sluta med att jag blir tillfrågad om jag kan jobba ändå, men nej. Jag ska vara ledig. Har bestämt mig för att ta det lugnt den här veckan (grymt skönt att bestämma sina tider själv!)

 

Så det blev mån & tis 16-21, ledig ons, torsdag 16-21, fredag 07-21, ledig lör & sön. Det blir bra det ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0