Världens bästa!

Kaos igår..
Skulle ut och springa, så jag tog på mig kläder & skor, satte upp håret osv.
Var på väg ut, tog min mp3spelare (kan inte springa utan musik) när jag inser att batteriet är dött. Går upp för att hämta ipoden, men den är också död.
Jag (som inte har världens bästa humör just nu) blir förbannad och ledsen, sparkar av mig skorna och sätter mig och gråter samtidigt som jag ringer D.

Söt som han är så kom han hem med nya hörlurar åt mig (då dom andra sprakade när man spelade högt), och satte sig och fixade ett eget spotifykonto åt mig, så jag kan ha spotify i mobilen :)

Nu behöver jag bara hålla mobilen laddad :) :) :)

BÄST! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0