För fort..

Varför går dagarna så himla fort? Jag hinner inte med riktigt..
Men iallafall, måndag idag IGEN, jobbade ihelgen. I lördags blev det 07-21, efter det drog vi iväg till västerås & Power meet.
Mycket bilar, mycket folk, mycket fylla. Hade riktigt roligt!
Somnade i bilen påväg hem, och vaknade inte förän vi var hemma. SKÖNT! Var hemma ca 03. Bums i säng, sen var det bara att gå upp kl 10, fast att jag var galet trött, in i duschen, göra sig iordning, sen åka iväg och fira D's bror som fyllde 16år.
Det bjöds på smörgåstårta, sen blev det kaffe & jordgubbstårta. Supergott!

Sen skulle jag även jobba 16-21. Trött var ordet!
Men jag kunde ändå inte somna när jag kom hem igår kväll. Omöjligt!
Låg i soffan och kollade på film till kl 23, sen låg jag vaken i sängen säkert till 01.. Och idag vaknar jag upp med migrän.. Härligt!

Nej, nu ska jag försöka få i mig nåt ätbart, sen blir det duschen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0