Zzzz

Nu är jag sjukt lycklig, vattnet har kommit tillbaka litegrann, jag har kunnat duscha! Riktigt skönt var det, fast att det var dåligt tryck.

Plus att mitt hårserum kom idag också, var tvungen att testa direkt, och det är såå bra.
Ska tydligen reparera kluvna hårtoppar. Inte för att jag har det, men vill förebygga ;)
Plus att det luktar gott!

Ska ringa och boka tid för att färga håret också, det blir inte nästa vecka, men veckan därefter. Kommer bli kanon!

Och så måste jag sola nu i helgen om jag har tid.. Men får helt enkelt ta mig tid!

Nu blir det film, sen sova! Godnatt!


 







Kommentarer
Mamma Jessica

Nu känner jag mig lurad :(

2011-01-13 @ 08:42:06
URL: http://mammajessica.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0