Nervös..

Börjar bli lite nervös nu faktiskt, fast jag vet inte varför. Det är nog för att jag verkligen vill ha det här jobbet..?
Ska ju på arbetsintervju idag kl 13..

Så jag har precis duschat och smöjt in mig, även haft i min superbra leave-in i håret! Loves it.
Ska snart börja sminka mig.

Så nu sitter jag här i min onepiece och funderar på om jag ska sola efter intervjun? Gjorde ju inte det i helgen som det var tänkt.
I-landsproblem!
Men nej, det får bli en annan dag tror jag.

Dags att göra sig i ordning nu, wish me luck ;)


Kommentarer
Pia

jag e nog lite sen, men lycka till. Håller tummarna.

2011-01-17 @ 18:07:03
URL: http://pia.wearethewinners.se
Anonym

Om man känner sig ens lite nervös innan jobbintervju, betyder det att man verkligen vill ha jobbet! Jag hoppas verkligen att du fick jobbet!

2011-01-17 @ 21:17:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0