Måndag igen då.

Godmorgon!

Tog sovmorgon idag, D ringde och väckte mig 11.20, skönt!
Ledig idag, så jag ska väl tvätta hela dagen, se om man hittar nånting att ha på sig på kryssningen.

Jobbar imorgon, 16-21.
Och onsdag ska jag färga håret, skulle egentligen gjort det på tisdag, men jobbar hellre då, så jag bokade om.

Vattnet här försvann förresten igår IGEN, precis när jag skulle duscha. Härligt. Så det var bara strunta i att duscha :(
Troligtvis är det en läcka, det skulle tydligen grävas idag.. Igen.

Just det, helgen, vad gjorde jag då?
Vi åkte in till F och R, där det var massa trevligt folk drack lite öl, eller jag drack vin, dom flesta andra drack öl ;).
Spelade ett ölspel som jag inte spelat förut, tycker det är bland dom roligaste ölspelen jag spelat! Riktigt kuul.
Blev inte så sent då D började må dåligt (?) så vi åkte hem.
Vaknade vid 10:30, bakis som jag vet inte vad.
Drack inte alls mycket, dock så har jag inte druckit sen typ.. Oj, långt innan jul?
Så vi får se vem som är färsking sen på kryssningen.. Haha!

Nä, nu ska jag ta tag i tvätten, sen blir det frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0