Ännu en lista


1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Det gjorde jag säkert, men mitt minne sviker mig just nu..
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inga av mina riktiga vänner, men flera som jag känner till.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Inga alls? Eller jo en kryssning till Åbo blev det, HAHA! Måste åka utomlands nu.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Massor! Resor m.m
7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14/3 - Vi förlovade oss
Juni-aug. Allt var så bra, men slutade hemskt.
8. Vad var din största framgång 2010?
Jag slutade röka ett tag och var nykter nästan hela sommaren.
9. Största misstaget?
Som vanligt, det där med pålitligheten. Ska aldrig mer lita på nån. =)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk då och då. Inget allvarligt.
11. Bästa köpet?
Min mobil! =)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Sprit
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
D gjorde mig asglad. Som vanligt. Han är bäst.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Aqua - Back to the 80's
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Helt klart.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
En hel del.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget speciellt..
18. Hur tillbringade du julen?
Här hemma.
19. Blev du kär i år?
Blev? Nej jag är.
20. Hur många one night stands?
Inga.
21. Favoritprogram på TV?
2½ män, Paris hilton - my new BFF m.m.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar ingen, men tycker mindre om, ja.
23. Bästa boken du läste i år?
Skynda att älska - Alex Shulman
24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen alls.
25. Något du önskade dig och fick?
En hel del faktiskt. Önskar mig ofta saker och ting. Som t.ex. att jag får en bra kväll eller så. Och det har jag oftast fått.
26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, en bebis. Men det slutade i missfall.
27. Årets bästa film?
Avatar
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Oj.. Ingen aning, tog det lugnt tror jag? Undrar om jag var sjuk?
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
A lot.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min stil.. Som vanligt? Ändrade inte speciellt mycket.
31. Vad fick dig att må bra?
Min pojkvän.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
vin Diesel, som vanligt.
33. Vem saknade du?
Min feta katt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0