Trött tjej..

Blä, idag har jag inte alls mått bra. Galet trött och mår lite halvilla. Fy fan.
Har legat nerbäddat under dubbelduntäcket hela dagen. Tog en lång dusch nyss, känns faktiskt lite bättre nu.
Snart kommer nog D hem, han skulle ta med sig mat hem. Han röstade på pizza, jag på hamburgare. Jag vann för jag mår dåligt.. Hihi!
Näe men jag orkar verkligen inte laga mat idag, bara känna lukten av mat får mig att vilja kräkas. Riktigt vidrigt.

Imorn ska jag pallra mig in till AF så dom kan skriva lite papper till mig så jag får pengar.
Skönt att jag fortfarande kan vara inskriven där, så dom dagar jag inte jobbar får jag pengar därifrån?
Perfekt ju!

Nu ska jag kolla på solsidan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0