Ledig!

Godmorgon!

Ja jag vet att klockan snart är halv 12, men det skiter jag i för jag är leedig! Riktigt skönt.
Dock jobbar jag imorgon igen, 7-16. Och på onsdag blir det bara 16-21 då jag ska till sjukan vid 11 tiden..
Sen har jag inte bokat upp mig på nåt mer, får se när jag orkar. Kanske jobbar torsdag också, men sen tar jag nog helg! Jobbade ju lördag + söndag helgen som var, så det är jag värd ;)

Var helt slut igår, somnade nästan direkt när jag lade mig i sängen. Slutade ju kl 21 igår, så det var nog inte så konstigt.

Så just nu ligger jag fortfarande i sängen, gårdagens smink har jag på mig också, orkade verkligen inte tvätta bort det igår, haha!

Så det blir nog en dusch nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0