Rörigt!

Det har varit lite halvrörigt här ett tag. Håller ju på att leta lägenhet för fulla muggar, samtidigt som vi jobbar typ hela tiden! Först var det aktuellt med ett byte, vi var och kollade på den, dom var här osv.. Men sen ångrade dom sig för att dom helt plötsligt behövde större. ÅHH!

Sen har jag mailat fram och tillbaka med en kille som också vill byta, dock hade han en 4a, men de gör inget :) Men då det tar flera dagar att få ett svar så orkar vi inte vänta på honom längre.

MEN nu har vi fått en lägenhet iallafall, 3 veckor efter första kontakten med hyresvärden, så det gick snabbt ;)
Så vi ska kika på den på torsdag, men vi vet redan nu att vi tackar ja.

Så det blir liiiite tight, vi kunde få den redan från 1 september, men vi ska försöka skjuta på det en månad, om det går, så man slipper betala 2 hyror toklänge.

Annars är allt bra, inget särskilt som har hänt tror jag :)

Jobbar inte förän på fredag, och det BEHÖVS kan jag ju säga. Dels måste jag hinna vila nån gång, och dels har vi börjat rensa och packa här hemma. Sånt man vet att man inte kommer använda innan flytten packas ner..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0