Sool

Tja tja bloggen!

Dåligt med uppdateringar, i knooow! Ska bli lite bättre på att uppdatera ;)
Helgen har varit braa, jobbade 07-21 fre & lör. I söndags jobbade jag bara 7-11, ledig mån-tis, så efter att ha jobbat klart i söndags åkte jag hem, tog en powernap och sen öppnade jag en cider. Och en cider blev en P2, som blev till fler. Hade inte druckit på flera månader, så det var jag värd.

Båten blev sjösatt, och sedan blev det grillning. Riktigt härligt, satt i solen och verkligen njöt.

Idag är det onsdag, och jag jobbade bara 12-16, så efter det handlade jag lite, och åkte hem.
Ska väl börja laga lite mat snart, men det är tråkigt att laga till sig själv. D kommer inte hem förän vid 21-22 tiden, och innan dess har jag väl hungrat ihjäl. Så det blir bara lite pasta carbonara. Eller bara och bara, det är sjukt gott!

Så kortfattat var min påskhelg kalasbra :)

Hur var eran helg?



Kommentarer
Anonym

Min helg va bra som fan! Älskar att sola i vårstrålarna och höra fågelkvittret :) Kan det bli bättre? :)

2011-04-28 @ 05:09:45
cp

Min helg var superbra...fåglarna kvitrar och solen skiner...kan det bli bättre? :)

2011-04-28 @ 05:11:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0